t

Private-Men verschijnt in de nieuwe Revu


Mocht je het interview in de nieuwe REVU over Private-Men wellicht hebben gelezen of nog zult gaan lezen wil ik allereerst gebruik maken van de mogelijkheid om mijn verhaal te delen met hen die hier interesse in hebben om het verhaal hierachter beter te begrijpen.

Het is woensdag 30 Oktober 2013 en Private-Men verschijnt met 5 pagina's in de Nieuwe REVU met een stel knappe foto's en een duidelijk beeld hoe open en sociaal deze onderneming/club is en kan zijn.
Controversieel.. tja daar hou ik wel van.. zeker als 80% van de bevolking simpelweg blijft rennen voor munten om gestaag massaal te consumeren niet uit noodzaak maar eerder uit hebzucht en totaal voorbij gaan aan feit dat het contact onder elkaar het grootste stuk geluk steeds meer vervaagd..

Vanaf de geboorte van de onderneming/club Private-Men in Februari 2013 is er aardig wat commotie om mijzelf, mijn dierbare vrienden en de personen met wie ik zakelijke betrekkingen heb geweest zowel zakelijk als privé en ben ik voor lastige beslissingen komen te staan in o.a mijn ondernemingen SIGTRIUM en Success For Men maar ook in mijn relaties en in de liefde veranderde paniek al snel in chaos en besluiteloosheid.

Een risico dat ik uiteindelijk toch bereid was te nemen omdat ik simpelweg naar mijn hart luisterde en mij steeds meer bewust werd van de ratrace waar wij allemaal steeds maar harder rennen om vervolgens met geld geluk te kopen door de toenemende individualisatie.
AWESOME, toen had ik het! Private-Men.. mannen opleiden binnen Success For Men om tegen betaling vrouwen gelukkiger te maken en waarbij zij ook nog eens zich leren verdiepen in vrouwen, gevoelens en verleiding... Speciaal voor vrouwen die de ratrace wel of niet hebben gerend maar uiteindelijk hebben bemerkt dat dit hen niet gelukkig maakt in het leven en zij de vrijheid willen nemen om hun geld waar zij zo hard voor hebben moeten rennen zo te besteden dat het hen gelukkig maakt in de levensjaren die er nog zijn om te besteden.

De dames worden gelukkig door de opgeleide heren te betalen en de heren doen ervaring op me vrouwen en kunnen investeren in hun zelf om zo uit de ratrace te springen en betere mannen te worden als zij uiteindelijk kiezen te staan voorhun kroost.. tja het werkte voor mij, waarom niet voor een ander?
Het voelde logisch dus ik ging ermee door en zeker als je vrijgezel bent en graag bij vrouwen wilt zijn zonder een opgedrongen gevoel dat je seks wilt.. of zonder dat je hen wilt kwetsen is dit de perfecte leerschool voor de man met zelfs een leuk zakcentje die je als ondernemer wel goed weet te investeren.

Geweldig.. maar ja.. toch heb ik mij afgevraagd kan dit wel is dit wel iets waar ik mij 100% achter kan zetten als ondernemer en businesscoach/spreker..en dat vraag ik mij tot vandaag de dag nog steeds wel af alhoewel ik steeds meer van mening ben dat wij allemaal simpelweg te lang wachten onze eigen waarheid te vinden in het leven en dit zoeken in de universiteiten, keren of in correctheid van het uitlopen van de ratrace..wat voor emotionele en geestelijke vervulling haal je in hemelsnaam uit deze waanzinnige ratrace als het gaat om dat persoonlijke stukje emotionele goed dat je wilt verkennen in alle vrijheid zonder angst of oordeel?

Integendeel, mijn ondernemingen SIGTRIUM en Success For Men groeien tegen alle verwachtingen in en komen er meer mogelijkheden op mijn pad dan uitzendbureau, bedrijf of instantie mij ooit hadden kunnen bieden.. vrijheid is niet te koop.. waarom ervoor werken? Vrijheid moet je nemen. Wie gelooft vrijheid te kopen daar kan ik helaas geen zaken mee doen. Vrijheid neem je door uit dat waanzinnige rat waar iedereen rent voor geld te springen waarna je zult worden beproefd tot overleven en zult ervaren dat het op moment dat je nog leeft en ademt het enkel angst was dat je dreef om goedgelovig voor je uit te kijken en te blijven rennen voor die beloning waar je geluk mee zou moeten kunnen kopen..

Fuck that shit zij ik tegen mezelf... let's do this zei ik hardop tegen mezelf!
We gaan dit op de kaart zetten want iedere man wil dit ergens diep van binnen en het verbaasd me dat er zoveel mannen smoesjes omheen moeten verzinnen en vrouwen voor de gek houden wetende dat iets niet klopt, kinderen op na houden en zelfs jaren werk voor verzetten in die gekke rat om vervolgens dat geld aan schunnige bladen en websites te spenderen zodat zij vervolgens alsnog aan hun werkelijke trekken kunnen komen? oh oh.. ja, ja maar dit ligt gevoelig en dit is niet bespreekbaar hoor je dan.MAAR DIT IS WEL WAT ER GEBEURT!!...Hoe kan dit?
Omdat het systeem de man niet de ontwikkeling kan bieden die hij in werkelijkheid nodig heeft en dat is niet alleen voor mannen van toepassing ook voor vrouwen. Steeds meer werkende mensen voelen zich ongelukkig en begrijpen niet waarom?

Het systeem beloofd zekerheid, veiligheid en alles in opleiding of ontwikkeling behalve dan emotionele ontwikkeling en het ervaren en verdienen van geluk..want geluk zul je moeten kopen met het geld wat je moet verdienen in de ratrace en dat is nou precies wat Private-Men aanbiedt aan een groeiende markt.

Begrijp mij niet verkeerd, het vinden van de juiste balans in deze maatschappij wat betreft relaties, financiën en gezondheid is voor ons allemaal een moeilijke opgave die wij niet met de paplepel meekrijgen en waarvan in ons leerstel met geen word over wordt gerept.
Onlangs heb ik na jarenlange zelfstudie en ervaringen in mijn orthodoxe wijze van leven een geluksmodel geschreven die ik nog volledig moet uitwerken. Je kunt deze hier lezen en zo de basis naar geluk wellicht vinden en dat wat werkelijk belangrijk in het leven is.

Voor mij is geluk is nog steeds het grootste goed die een mens in zijn kan ervaren hoe groot of dat de noodzaak van geld ook mag zijn is het ervaren of delen van geluk nog steeds onbetaalbaar. Iets waar  geen wet of regel een beleid mee kan uitoefenen zolang wij altijd geld in het vooruitzicht plaatsen wat altijd zal leiden tot een eindeloze race.. de ratrace.

Ik wil alle mensen die met mij werken en in mij geloven in SIGTRIUM, Success For Men en Private-Men bedanken voor hun vertrouwen zonder jullie zou ik waarschijnlijk een stuk ongelukkiger zijn:)



0 reacties :