t

Succesverhalen

Ik heb contact gemaakt met Success For Men op een Informatiedag in mei 2011. Op de dag zelf heb
ik het zwaar te verduren gehad omdat het duidelijk werd dat ik niet sterk genoeg in mijn schoenen stond.  Na meerdere mislukte trajecten en trainingen te hebben gevolgd bij verschillende partijen heb ik toch besloten om op consult te komen bij Success For Men om permanent mijn zelfvertrouwen te vergrote evenals mijn succes met vrouwen.
Ik kan na een traject van ruim 6 maanden enkel zeggen dat ik enorme stappen heb gemaakt, ik voel me sterker en meer op mijn gemak met onbekende mensen en voel me krachtiger in de communicatie en rolverdeling met vrouwen.

Bekijk de website van dit traject!

Kevin
21 Jaar


Ik heb contact gemaakt met Success For Men op een Informatiedag in mei 2011. Op de dag zelf heb

ik het zwaar te verduren gehad omdat het duidelijk werd dat ik niet sterk genoeg in mijn schoenen stond.  Na meerdere mislukte trajecten en trainingen te hebben gevolgd bij verschillende partijen heb ik toch besloten om op consult te komen bij Success For Men om permanent mijn zelfvertrouwen te vergrote evenals mijn succes met vrouwen.
Ik kan na een traject van ruim 6 maanden enkel zeggen dat ik enorme stappen heb gemaakt, ik voel me sterker en meer op mijn gemak met onbekende mensen en voel me krachtiger in de communicatie en rolverdeling met vrouwen.

 

 

Sipke
33 Jaar


Ik heb contact gemaakt met Success For Men op een Informatiedag in mei 2011.
Op de dag zelf heb ik het zwaar te verduren gehad omdat het duidelijk werd dat ik niet sterk genoeg in mijn schoenen stond.  Na meerdere mislukte trajecten en trainingen te hebben gevolgd bij verschillende partijen heb ik toch besloten om op consult te komen bij Success For Men om permanent mijn zelfvertrouwen te vergrote evenals mijn succes met vrouwen.
Ik kan na een traject van ruim 6 maanden enkel zeggen dat ik enorme stappen heb gemaakt, ik voel me sterker en meer op mijn gemak met onbekende mensen en voel me krachtiger in de communicatie en rolverdeling met vrouwen.

Lees hier de blog van mijn ervaringen gedurende deze intensieve training bij SFM die ik zelf heb geschreven.

Daarnaast heb ik ook enkele aantekeningen in een blog geplaatst over enkele gesprekken met Guiseppe Cartago.

Jim B
35 Jaar


Na 3 jaar vrijgezel te zijn geweest werd ik gewoon moe van mezelf. Na Guiseppe Cartago op een vakantie te hebben ontmoet (waar ik naartoe ging om te ontspannen) en kennis te hebben gemaakt met de methodieken van Success For Men heb ik later dat jaar besloten om eens op een consult te komen, gewoon om te kijken wat er mogelijk is. Ik moet wel zeggen dat van de vakantie weinig van ontspannen kwam en wij meer met vrouwen bezig waren, haha! Na slechts 1 sessie voelde ik me al een stuk beter en had ik er al direct vertrouwen in en wou meer en sneller. In het begin liep ik wellicht een beetje te snel van stapel maar ik heb alles uiteindelijk netjes afgemaakt. Zo wat was ik blij dat ik eindelijk los mocht! Ik woon dan wellicht aan de andere kan van het land maar het was voor mij dubbel en dwars de moeite waard!
Ik vraag mij nog steeds af of dat het werkelijk door het consult kwam of dat ik het eigenlijk toch wel in deze periode met de vrouwen zelf voor elkaar zou krijgen.

Rob G
33 Jaar


Het is moeilijk en zeker lastig om te erkennen dat je onzeker bent over jezelf. Dit is iets wat ik voorheen nooit over zou durven praten, een testimonial is voor mij dan ook het bewijs dat ik het erken en aan mijn zwaktes heb leren werken. Voordat ik erachter kwam was ik al ruim in de 30 en liep in mijn relatie tegen de lamp aan. Iets zat mij niet lekker, mijn vriendin was ontevreden met mij en ik had het gevoel dat ik meer kon maar ik wist niet waar te beginnen en wat te doen. Tijdens de NLP practioner training maakte ik kennis met Guiseppe Cartago, hij vertelde mij over Success For Men en ik was eigenlijk meteen verkocht. Dat zelfde jaar nog heb ik dan ook contact met hem opgenomen om te kijken wat hij voor mij kon betekenen aangezien het probleem nog speelde.
In het begin kwamen wij moeilijk van start, wellicht was er een gebrek aan vertrouwen maar uiteindelijk na 4 sessies begonnen wij het ijs te breken en kwamen wij uiteindelijk tot de kern van het probleem, vervolgtens is het heel snel gegaan. Ik kwam los en maakte langzaam kennis met mijn kleine ik en ik werd door emoties overwelmd. Alles viel terug op zijn plek en ik voelde mij steeds meer die jonge god de oude ik die volledig in zijn kracht staat, ik heb inmiddels ook mijn relatie beeindigd en voel mij een stuk beter! Ook mijn carriere gaat voorspoedig en ik heb dankzij Success For Men een carriere switch gemaakt en die loont nu zeker! De ware liefde hoeft niet alles te zijn in het leven dat heb ik wel geleerd!
Ga vooral zo door, groetjes uit Gorinchem.

Ronald P
38 Jaar


Het overviel mij eigenlijk van de een op de andere dag, ik voelde mij steeds depressiever maar kon de vinger er niet op leggen. Ik voelde het wel al het afgelopen jaar aankomen maar ik dacht dat het wel over zou gaan. Met de tijd werd het erger en voor ik het wist zat ik vast in een spiraal van demotivatie waar ik niet uit kwam en ook niet uit wou. Ik sloot mij langzaam af en zocht geen contact meer met de buitenwereld. Toen ik het verhaal van Sipke Schoorstra hoorde kreeg ik het gevoel eigenlijk toch ook zo iets te willen meemaken. Het was mij voor mij het moment om Success For Men nader te onderzoeken. Kort daarna heb ik een consult afspraak gemaakt om te kijken wat dit met mij zou doen. Na het eerste gesprek had ik al direct een klik en voelde mij al gelijk een stuk beter. Toch wel raar direct een camera op je pan en daar ga je dan. Het was allemaal goed en netjes verzorgd en ik heb na het consult nog een aantal afspraken gemaakt om wat specifieke onzekerheden te bespreken en heb nu een goede basis waar ik op verder bouw. Het heeft mijn ogen in iedergeval geopend en ik ben klaar voor een nieuwe start!

Martin v.d. W
22 Jaar


Ja waar moet ik beginnen. Ik wil Guiseppe en Success For Men allereerst bedanken voor dat wat zij voor mij hebben kunnen doen. Sinds dat Guiseppe Cartago met Success For Men begon heb ik het eigenlijk altijd moeten aanhoren, niet dat ik het niet interessant vond maar ik had niet het idee dat het iets voor mij was. Tot ik in een situatie kwam waarin ik met vrouwen totaal het verkeerde pad ging bewandelen. Hoe of wat dat doet er nu niet precies toe, wel is het voor mij een verhelderend gesprek geweest en ik heb daarna mijzelf kunnen hervinden om mijn doelen alsnog te behalen.
Guiseppe bedankt.

Daniel L
35 Jaar


Guiseppe heeft mij gevraagd om een stukje te schrijven over Success For Men en dat doe ik graag. Toch blijf ik liever anoniem omdat de besproken zaken toch wel gevoelig liggen. Voor mij was seks altijd een obstakel en heb ik de laaste jaren steeds meer problemen gehad met het werkelijk kunnen bevredigen van mijn vriendin. Aangezien ik al wat ouder ben op leeftijd is en blijft het een moeilijk onderwerp om over te praten en zeker om deze met iemand te delen. Ik heb Succss For Men via via te horen gekregen en het was eigenlijk mijn vriendin die mij de coaching aanrade. Het had voor mij niet zozeer gehoeven maar als ik nu terug kijk naar wat ik heb geleerd op het gebied van Seks kan ik Success For Men alleen maar eeuwig dankbaar zijn! Het is werkelijk alsof er een gehele nieuwe wereld voor je open gaat wat betreft het leven in de slaapkamer!
Tot ziens, of toch eigenlijk liever niet!

Anton
52 Jaar


Ik ben Hakim en ik had problemen met mijn gezondheid. Dit zag je terug in mijn overgewicht. Ik schaamde mij zelf om nog op familiefeestjes te verschijnen. Het eerste contact leggen met Success For Men was voor mij eigenlijk de grootste drempel. Na zeker 3 lange telefoongesprekken met Success For Men had ik de genoeg moed om dan werkelijk te gaan. Ik zou de stap nooit hebben genomen als mijn moeder niet zo achter mij aan had gezeten maar bij nader inzien ben ik haar nu toch wel erg dankbaar. Ik ben op dit moment hard bezig met sporten en kom nog steeds terug voor een controle afspraak waarin alles wordt doorgenomen. Ook wat betreft het vrouwen versieren voel ik mij wel fijn dat ik al aan het juiste adres ben. Dat is zeker iets waar ik snel mee wil beginnen. Maar mij is aangeraden om eerst tevreden te zijn over mijn lichaam en geest en daar werk ik nu hard aan met Succes For Men.

Hakim
21 Jaar


Ik ontmoette Guiseppe Cartago via een gemeenschappelijke vriend op een verjaardagsfeestje. Ik moet zeggen; het is dat hij bij het eerste oogcontact direct op mij afstapte en mij zo in mijn gezicht kwam vertellen dat ik onzeker overkwam! Eigenlijk was ik op de betreffende avond totaal niet van hem gecharmeerd, ik ben naar buiten gelopen en iedereen weet nog dondersgoed dat ik gewoon niemand wou spreken.
Na via mail toch nu en dan met hem berichten te hebben uitgewisseld kwam ik tot de conclusie dat hij wellicht eens een goed punt zou kunnen hebben. Mijn leven liep verder goed, net afgestudeerd, leuke baan met een royaal salaris en daarnaast net bezig met een leuke meid. Het was wel zo dat ik me nooit echt zelfverzekerd heb gevoeld alsof ik altijd maar moest doen alsof. Maar waarom zou ik eraan werken dacht ik zelf. Na 3 sessies bij Success For Men heb ik mezelf stukken beter leren kennen, het was in begin echt even schrikken wat je moet doen en als je jezelf hoort praten en terugziet op video. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik erover hebt gedacht om te stoppen! Maar ik ben gelukkig niet gestopt en heb zo nu en dan nog steeds een afspraak, het is gewoon goed voor me om soms even bij te slijpen in sdcherpte, vooral in WAT ik wil DOEN en ook werkelijk GA doen!

Danny L

27 Jaar


Ik beoefen al geruime tijd topsport, doe mee aan wedstrijden EK en WK en behaal regelmatig de eerste plek. Ik heb Success For Men eigenlijk nooit nodig gehad totdat je je werk, relatie en je persoonlijke geluk ernaast moet managen. Ik verloor steeds meer zaken uit het oog en verloor scherpte. Dankzij Success For Men heb ik deze scherpte kunnen terugvinden en werkt alles over het algemeen 2 tot 3 x beter voor me en hou ik zelfs tijd over om met mn kleine prinses een kleurplaat te kleuren!
Success For Men staat bij zeker op nummer 1!

Wesly N
33 Jaar