t

Testimonial van Bilal

De winnaar van de Speakers Academy is zelfverzekerd genoeg geweest om zijn verhaal met ons te
delen.
Hierbij zijn verhaal:

"Wat een dag. Ik wist niet dat ik een dag zoals dit  zou meemaken. Ik kwam precies om 1 uur aan en we moesten wachten op de rest. En om half 2 begon het dan. Yeah! Ik dacht als het maar niet te veel theorie wordt.
En dat was het ook echt niet. Cartago en Ramiro gingen zelf eerst presenteren. 
  
Het was een dag om te netwerken en om improviseren te gaan leren. We moesten ons zelf gaan presenteren. Ik dacht laat ik maar me dan Goed voorstellen. Zodat het meer persoonlijker werd.
Er zaten betere mensen die konden presenteren dan mij. Ik heb veel van Team KIT geleerd en de tweede groepje waar ik zat ook. Er was ook een kans om te gaan netwerken. Veel genetwerkt  als ik er niet bij was had ik iets gemist waar ik heel graag bij wou zijn. Veel geleerd van iedereen. Leuke verhalen gehoord.
Ik wist niet dat we moesten gaan improviseren over een onderwerp waarvan we weinig wisten. Bijna iedereen koos werklozen maar, ik dacht van laat ik maar de moeilijkste voor mezelf kiezen. Dat was spelshow. Ik wist niet wat ik moest zeggen de eerste keer, waardoor ik een slechte cijfer kreeg denk ik. En toen werden wij opnieuw geroepen en om nog een presentatie te geven. De kampioenen van de eerste ronde moesten mensen gaan kiezen. Ik dacht shit! moet ik hun overtuigen maar, we moesten elkaar overtuigen waarom die andere het moest doen. Ik kreeg veel feedback. En de mensen die gekozen werden of overtuigd waren waarom die het moesten doen En toen moest ik opnieuw gaan presenteren en kreeg tips van Cartago en alles opgenomen. En zelfs nu weet ik wat mijn groepje zij en Cartago. En ik ging presenteren Op naar de volgende event. Ben heel erg benieuwd na de video van mij.

Bilal"

Bedankt Bilal dat jij je ervaring met ons hebt gedeeld! Tot de volgende keer!