t

De naakte waarheid achter mannen

Het was een totaal nieuwe ervaring om ineens van mannen voor een groep vrouwen te staan. Wat ik voornamelijk merkte was dat de vrouwen heel anders omgaan met de feedback, mannen hebben liever gericht actiepunten en opdrachten om direct resultaten te behalen.
Ik kreeg het idee bij de dames dat zij zich liever in een situatie willen inbeelden, dat ik spreek met metaforen en situaties met informatie in een verhaallijn uitstippel, iets waar ik dan ook tegen aanliep gedurende de workshop.



Gedurende de gevoeligere momenten ervaarde ik enorme diepte en interesse, een soort nieuwsgierigheid. Ik ervaar met mannen ook dat het moeilijk is om tot de persoonlijkere en diepere onderwerpen te komen maar ik kreeg wel het idee dat vrouwen zich veel meer voor deze materie interesseren.
Wat mij vooral stoorde was de camera en steeds de interrupties waardoor het een beetje chaotisch werd. Ik was verrast dat de rolverdeling in Utrecht anders was en ik vond het dan ook jammer dat ik daar niet langer op in kon gaan.

Het enthousiasme van de dames en de voorbereidingen die door de crew waren getroffen maakte alles meer dan goed. Het was voor mij een zeer geslaagde eerste keer waarvan ik veel heb geleerd en nu zeker weet dat ik graag met vrouwen wil werken.


Een impressie van de workshop:

0 reacties :