t

Mijn gedachten nog laat op de avond..


Mijn boekje over synergetisch leven vordert naar gelang ik ernaar blijf staren en af en toe wat krabbels hier en daar aanbreng met een vluchtige slag, dit eenzame maar blijkbaar waardevolle proces absorbeert meer energie binnen 1 uur dan 3 uur sporten en drijft mij langzaam naar een staat van waanzin...

Los van al deze waanzinnige gebeurtenissen komt ook nog eens de ongevraagde uitdaging om een boekje speciaal voor vrouwen te bundelen die zal bestaan uit al mijn memoires gedurende mijn rol als mannencoach bij @success for men waarbij ik uiteraard geen namen zal gebruiken van personen met daarbij gevoegd al mijn ervaringen die ik gedurende die periode heb opgedaan met vrouwen op het gebied van relaties en seks.. zowel voor als achter de schermen...hmm

Godzijdank krijg ik heel veel energie van de lieve en positieve mensen om mij heen om hier echt voor te gaan zitten en vooral door te schrijven wat voor mij echt een moeilijke opgave blijkt te zijn.. simpelweg stil zitten, nadenken, type en blijven ademen.. elke dag 3 uur volrammen achter dat klote schermpie is vragen om waanzin
3 uur verkapte horror.. je hoort de buren praten, ruften en boeren door betonnen muren heen.. het minste van geringste en je zit weer op facebook lange posts te typen waarna je je realiseert dat je echt loopt te stunten.

Hier moet ik blijkbaar heel lang voor gaan zitten!!

Tips voor wie ook wil gaan schrijven!

0 reacties :