t

Mijn waardering voor 2013 en de verwachting voor 2014

Mooie dingen staan alweer gepland voor 2014!
De beweging zit er al vroeg aan het begin van het jaar in en we gaan dit jaar hard openen want het seizoen is geopend!!!
Fuck hell yeah!!

Ik wil nogmaals uit de bodem van mijn hart alle mensen bedanken die het voorgaande project de #MysteryExperience tot een groot succes hebben gemaakt en hier al zo snel vertrouwen in hadden, toonden en uitvoeren!!
Daden spreken zoveel malen sterker dan woorden.. en dan heb ik het nog niet eens over woorden die zelfs ten nadele worden gebruikt zoals wantrouwen, afgunst of welk woord je maar in de mond wilt nemen.

Met de nadruk op alle deelnemers die vanuit de Personal Development Circle hebben bijgedragen wil ik in het bijzonder jullie allemaal bedanken met nadruk op een aantal personen die hierin een grote rol spelen, deze personen weten precies over wie ik het hier in het bijzonder heb, zonder jullie bijdrage was dit niet gelukt.

Ik ben trots deel te kunnen uitmaken van zo een inspirerende groep mensen die persoonlijke ontwikkeling open en eerlijk met elkaar behandelen met het oog op gezamenlijke en persoonlijke groei in alle facetten van het leven. Je bent nooit uitgeleerd en bij PDC ervaar je dit.
Ik ben in al mijn ondernemingen zowel als trainer als ondernemer mede dankzij de PDC het afgelopen jaar enorm gegroeid en dit is iets wat ik graag met de buitenwereld wil delen. de groei is overal waar te nemen en dat geeft vertrouwen en inzicht dat de verandering mogelijk is als je bereid bent te veranderen en de wereld waar te nemen zo mooi vol mogelijkheden als die is!

Met elkaar werken aan persoonlijke groei, waarin het persoonlijk excelleren niet als gevolg heeft afgunst of wantrouwen bij anderen maar juist een inspiratie is die aanzet tot motivatie en kracht om je grenzen nog verder te verleggen. Eerlijk zijn over je vermogen om te willen of kunnen groeien en hieraan willen werken in een omgeving met elkaar en voor elkaar.
Wie zijn verlies durft te nemen verdiend de hoofdprijs.

Guiseppe Cartago

0 reacties :