t

Recencies

Enkele korte opmerkingen of recensies die ik achteraf heb ontvangen na mijn spreken.

Dromen naar Succes
"Na jouw verhaal voelde ik mij werkelijk geïnspireerd om meer met mijn tijd te gaan doen. Al meerdere jaren loop ik tegen het feit aan dat ik mijzelf niet goed kan motiveren en na jouw verhaal voelde ik me weer jong om vooral de blijven dromen!" T. Hakvoort

"Hoe dromen ons leven kunnen veranderen heb je heel mooi verwoord, ik vind het heel mooi wat je doet en ik vond het heel inspirerend." M.Egberink

"Zeer krachtige spreker met een zeer charismatisch voorkomen.."

"Zeer inspirerend en vooral overtuigend" L.Kwame

Dromen, durven doen!
"Inspirerende toespraak die ik met een dikke 8 beoordeel." H.

"Vooral je verleden ontroerde mij en pakte mijn aandacht." E.Burger

"Ik heb erg genoten van je 'toespraak'. Ergens herkenden ik mijzelf toen je vertelden over in wat voor shit situatie je zat. Ik heb het gevoel dat ik van jou kan leren."  B.O. Ozturk

Get Synergized!

"Na het evenement heb ik met Guiseppe Cartago gesproken dat ik vaker wil gaan sporten. Ik werd mij er tijdens de toespraak pas echt van bewust dat andere mensen mij als niet gezond zagen." C. Mooij

"Waarom zijn wij niet gelukkig met wat wij hebben? Ik vond het een hele inspirerende toespraak."





0 reacties :