t

Cartago inzetten als spreker

Heeft u binnenkort een motiverende en inspirerende spreker nodig die uw publiek massaal weet te
raken vol passie en energie? Guiseppe Cartago is een onorthodoxe ondernemer en spreekt uit de ervaringen die hij in het leven heeft opgedaan gedurende zijn weg naar succes!

Heeft u Guiseppe Cartago bijvoorbeeld voor uw netwerkbijeenkomst, seminar, festiviteit, opening, congres of event?
Of zoekt u een spreker die een lezing, presentatie, workshop of training over zelfvertrouwen en het behalen van persoonlijk succes komt geven?
Er zijn diverse mogelijkheden om Guiseppe Cartago hiervoor in te huren.
Zijn voornaamste kracht is om uw publiek zich bewust te maken van het NU, wat er nu speelt waar het ook om gaat in welke vorm dan ook kan hij uw publiek de energie geven en deze meekrijgen!

Inspirerend / Motiverend spreker op uw event, bijeenkomst of congres


Heeft u een event en wilt u diverse workshops of korte presentaties geven met een inspirerend / motiverend spreker die zijn succes vanaf niets heeft weten op te bouwen? Dan zal ik uw wensen doornemen en presentatie zo goed mogelijk op de doelgroep en doelstelling afstemmen.
Als spreker ben ik krachtig, overtuigend, inspirerend en zeer gedreven. Vooraf nemen wij de doelstellingen door en de duur en zal ik zorgen dat de doelstellingen worden behaald.


Cartago spreker

Ik spreek o.a over:

1 - Synergie (geluk) ervaren in alles wat je doet, waarom dit zo belangrijk is, want het mooiste moment is nu en dat ervaar je vele malen krachtiger als je in Synergie leeft!
2 - Dromen, durven en doen! Het gaat om de ACTIES die je NU onderneemt en de angsten die je DURFT te overwinnen!
3 - We can do it! Alles is mogelijk als je erin geloofd, met de krachtige speech "We can do it"" gaat iedereen vol de uitdaging aan!

Ik spreek over een variëteit van onderwerpen om het publiek te inspireren en aan te zetten op actie in het moment. Het accepteren van dingen zoals zij zijn en leren om te gaan met verlies, waarom je dit juist maakt tot wie je bent en dat juist dat het unieke is in ieder persoon.
In mijn toespraken staan voornamelijk bezinning, doorzettingsvermogen, vertrouwen en hoop centraal.
Alles is in ieder persoon je hoeft de verandering niet ver te zoeken, hoeveel vertrouwen en zekerheden heb je nodig om de verandering te maken?

Als gepassioneerde spreker, straal ik enorm veel energie uit, weet zaken en situaties met veel enthousiasme, geloofwaardigheid en met de nodige humor over te brengen. Dit bevordert de aandacht, inspiratie en beleving van de groep om over te gaan tot actie!

Tarief

Mijn tarief als inspirerend / motiverend spreker wordt afgestemd op het soort event of de bijeenkomst en de wensen die u hierbij heeft. Ik werk op grotere evenementen op prestatiebasis en dat betekend dat u bepaalt wat het voor u waard is!

Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn, belt u naar 06-53224679 of stuur een mail naar info@guiseppecartago.com