t

Een bijzondere sessie met Judith










Het is woensdag 09/10/2013 en ik ben op een business coach sessie bij Judith.

Judith is een architecte met een zeer bijzondere achtergrond en uniek stukje gedachtegoed waarin ik mij persoonlijk zeer snel in kon vinden.

Om het verhaal nader toe te lichten wil ik meegeven dat wij elkaar slechts enkele dagen hiervoor hadden ontmoet op de Open Circels Academy die overigens heel interessant was en mij op vele ideeën heeft gebracht zoals het aanbieden van trainingen voor startende ondernemers.

Om terug te komen op de ontmoet Judith wil ik als eerste meegeven dat dit voor mij ook een bijzondere ontmoeting was en dat ik zelf na onze sessie ook vol goede ideeën ben vertrokken.

Het heeft mij als coach weer verder gebracht en ik heb veel relaties ontdekt wat betreft het duurzaam
ondernemen en hoe dit eigenlijk kan beginnen al bij het ontwerpen en dit meenemen door het te bezien vanaf de gebruiken.

Onze sessie was bijzonder en de plannen die Judith heeft om een bijzondere maar zeer interessante richting binnen de architectuur in te slaan waren voor mij meer dan interessant om haar als businesscoach in te assisteren.

Zodra ik meer kan vertellen over deze ontwikkelingen van Judith zal ik dit meteen posten! Wel ben ik zeer enthousiast over haar ideeën en plannen!





0 reacties :