t

Speakers Academy V1.2

Op zondag 4 Augustus heb ik in samenwerking met Ramiro (PDC) de training "Speakers Academy PDC leden en studenten uit SFM of mijn persoonlijke netwerk.
V1.2"verzorgd voor exclusief
Ik ben zeer tevreden over het resultaat van de training en vooral de inzet van alle deelnemers, de assistentie van Kit en de rol van Ramiro als assistent trainer. Over de eerste lancering van de V1 versie was ik niet zo tevreden maar doordat wij ditmaal de lat een stuk hoger hadden gelegd mochten de resultaten er dan ook dubbel en dwars zijn! Het was een krachtige training die soepel verliep en waarin alle deelnemers zich op en top hebben ingezet!

Er is open, eerlijk en opbouwend gewerkt naar verandering en groei. Patronen zijn doorbroken en de stemming was om elkaar uit die comfort zone te drukken. Gedurende de loop van de training was er daarom ook geen peil op te trekken wie uiteindelijk in de finale zou staan omdat dit allemaal geregisseerd was en de deelnemers hier niks van af wisten.
Geweldig, hoe en plan goed kan uitpakken en alles op zijn plek valt.

Opmerkelijk was de winnaar van de training, Bilal die eveneens zijn ervaring met mij heeft gedeeld.
Bekijk hier de foto's van de training.

Feedback van een van de deelnemers:

"Ik  heb gezien en gehoord dat  iedereen angst heeft voor presenteren. Super  dat er zo geoefend kan worden in een veilige setting. Je  krijgt de kans om uit je comfortzone te stappen en iedereen steunt en accepteert je. Een jongen in mijn groepje heeft een zeer ontroerende afscheidsspeech gegeven vanuit het hart, dat hij dit met ons gedeeld heeft en zijn kwetsbaarheid heeft laten zien, raakte mij.  Wat ik ook bijzonder vond was dat bij de laatste oefening degene door de groep gekozen is, die deze oefening het meest nodig had en vervolgens ging iedereen hem tips geven en helpen. Ik heb mensen gezien die zo bang waren, maar toch doorgezet hebben en ik ben trots op ze! Ik vind dat jullie als trainers een goede sfeer hebben neergezet."

Jessica